۷ پاسخ

من یهویی قطع کردم خیلی وابسته بود یک هفته ام طول کشید تا کنار بیاد

من تدریجی کم گرفتم یهو قط کردم خیلی خوب بود ولی اگ برگردم ب گذشته همون یهو قط میکنم چون تدریجی نصف اعصاب منو بچمم رفت

پسر من خیلی وابسته یهویی گرفتم خیلی خوب بود

من البته من از اول دخترمو زیر سینه نخوابوندم
یا وقتیایی که بیدار میشد اگه میدونستم کمتر از ۲ساعته شیر بهش نمیدادم میزاشتم رو پام بخوابه زیاد وابستش نکردم

من یهو قطع کردم با چسب برق مشکی

من یهو گرفتم تدریجی نشد چون وابسته بود

من البته یه هفته شیر روز رو کم کرده بودم فقط شبا میدادم دخترم با شیر می‌خوابید فقط بعد یه هفته هم صبح تلخک زدم اومد دید تلخه دیگه نخواست فقط چند روزی بهونه میگرفت

سوال های مرتبط

مامان شاه  پسر مامان شاه پسر ۲ سالگی