۵ پاسخ

اره داره

اره عزیزم تب داره . اگه هرکی با مثلا جا و لباس گرم تر قرار بود انقدر دماش بره بالا که همه لخت میچرخیدن

تب داره

فک کنم تب داشته باشه وگرنه با قنداق نباید بشه ۳۸

نه خوب چون قنداقش کردی جاش گرمه دیگه

سوال های مرتبط