پلارژین ۲سیسی زیاد نیس واس ۹ماهه؟؟

۶ پاسخ

من بهش دو سی سی دادم از فردا ینی یه سی سی بدم

۱ سی سی هم زیاده ۱۰ قطره دکتر ب من گفت

معلومه زیاذه دکتر برا پسر من ۱۰قطرع نوشته

من ۱سی سی میدادم هر ۱۲ساعت

پسر من ۱۱ماهشه دکتر گفت ۱۵قطره هر ۸ساعت

یک سی سی کافیه

سوال های مرتبط

مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 ۲ سالگی
مامان نــــورا💫🧿 مامان نــــورا💫🧿 ۱۶ ماهگی
مامان آدریان مامان آدریان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان😍🤗 مامان آیهان😍🤗 ۱۵ ماهگی