۴ پاسخ

پسر من تا آخر واکسن دو ماهگی همین بود، ۳۸ هم شد کاری نکردم، حواسم بهش بود ولی تب خطر دار نیست که نگرانی، بالا۳۸ خطر داره

دقیقا بچه منم

دستمال ولرم بزار زیر بغل و کشاله ران و گردنش و کف پاش سیر له کن با جوراب بپوشون

پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی