خانماکیاهروزسردرددارن وبچشون پسره

۱۳ پاسخ

من که هر روز سردرد شدید دارم .... همین باعث بی اعصابیمه

عزیزم احتمال زیاد بخاطر کم ابی بدنت هست که سردرد میشی

سلام عزیزم فک نکنم ربطی داشته باشه زیاددنباا علائم نباس بسپار به خدا جواب دلتو بده

فکر نمیکنم ربطی به جنسیت داشته باشه منم بچه پسره ولی خداروشکر سردرد نداشتم تا حالا ولی هزارتا درد دیگه داشتم 🤦

من تا ۱۳ هفته مدام داشتم بعدش دیگه کم تر شد گاهی فقط درد میاد
دختر دارم

من سردرد زیاد میگیرم پسره

من داشتم سردردو ولی گفتن دختره

من اکثر اوقات رو دارم

من دارم پسره

من ندارم اصلا سردرد

من اینجور بودم🤐

وا چ ربطی داره

من هر روز سر درد دارم ولی دختره . ربطی نداره

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات ۳ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی