۸ پاسخ

سلام جواب ازمایش شما چی شد؟ایشالله که بچه سالم بوده
مورد مشابه شما هستم و خیلی میترسم

سلام عزیزم شما چ آزمایشی دادین برا عدد انتیتون

من یک بود بنظرتون خوبه

من ۳/۲رفتم آمنیو منتظرجوابشم ک بیاد

من عزیزم۲/۲و سالمه خداروشکر

عزیزم نگران نشو من واسه انتی که رفتم یه عددی روزده بود بهدبچه برعکس شد نشدبقیه چیزاروبررسی کنه گفت برو نیم ساعت دیگه بیا رفتم اومدم دوباره عددانتی رواندازه گرفت گفت ۲.۴ زده بودم الان بزن ۱.۴ یعنی بستگی به وضعیت خواب جنین هم داره فقط واسه اطمینان میفرستن سلفری

تا ۳ نرماله اصلا نگران نباش چنسالته سونو رو بزار یه لحظه ببینم

عزیزم خیلیا هستن نگران نباش ان شاءالله چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی خوشگلم مامان کوچولوی خوشگلم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری