خانوما‌ عدد مام بالای ۲/۵ باشه خطرناکع؟ کسی اینطوری بوده؟

تصویر
۴ پاسخ

ازمایشت ک خوبه مشکلی نداره هر دو سبز زده ک مشکلی نیست چرا برا عددا ب خودت استرس میدی

شاید بخاطر سن بالا میزنه

برو دکتر

اره برا منم بالاست

سوال های مرتبط

مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری