سلام خوبید آبجیا آزمایشم قند خونم چنده

تصویر
۳ پاسخ

ناشتا 94
دوساعت بعد 111

آزمایشت در کل خوب و قابل قبوله 🙏😍😍😍خداروشکر
نه کم‌خونی داری
نه قندت بالاست
نه دفع پروتئین

دوستان آزمایش دیابت بارداری رو میشه هفته ۳۰ بدم؟؟

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مهسا مامان ابوالفضل مهسا ۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان گیلاس خانم 🍒 مامان گیلاس خانم 🍒 ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان اورهان💙👶🏻 مامان اورهان💙👶🏻 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد