۶ پاسخ

آره دیگه خوبیش همینه تا ۶ ماه راحتی

مبارک جوجه باشه.. قد و وزنش چن بوده توی 6

واکسن ۴ ماهگبش چطور بود؟؟

من سرماحوردم نگرانم بچم نگیره

منم شب خیلی بدی داااشتپ

مبارکه وای برای ماافتاده ۵فروردین اونم شهرستان خیلی شلوغ کلی استرس دارم که شلوغه بدخواب بشه یا خدایی نکرده کسی مریض نباشه
از یه لحاظ خوشحالم دورو برم شلوغه و کمتر حرص میخورم و کمکم میکنن

سوال های مرتبط