۵ پاسخ

پستونک بده بهش

یکم بگذره خوب میشه الان بخاطر باد های تو دلش نمیتونه راحت بخوابه

منم اولاشم همین جوری بودم
بعدش بهداشت بهم توضیح داد گفت باید شیر بدی وقتی خورد بلندش کنی ده دقیقه یه ربع بزنی پشتش تا آروغ بزنه گفتم خب بیدار میشه که گفت بیدار شد دوباره شیر میدی دوباره آروغ میگیری تا جایی که موقع آروغ گرفتن دیگه بیدار نشد اونجا می‌خوابه راحت

سلام احتمالا نفخ داره تو این سن عزیزم تا ۲ ماه و نیم باید هرباری که شیر خوردنش تموم میشه حتمااا بلندش کنی آروغ که زد بعد بخوابه وگرنه کولیک میشه

خووووووووودااااا
دقیق نمیدونم چون باید بررسی بشه.
شاید کولیک باشه
فقط میدونم از همین لحظاتم باید لذت ببری 🫠😍
یادش بخیر

سوال های مرتبط