دختر منم اینجور شد تو دوماهگی خیلی خوب شیر میخورد الان نه بردم دکتر گفت طبیعی هیچی نیست نترس بچه همینه نمیدونم چیکارکنم
دختر منم همینطوری شما خداروشکر کن دخترت میخوره دختر من اصلا نمیخوره
اره عزیزم طبیعیه به این خاطر که بزرگتر میشه چشم و گوشش فعال تر میشه ب اصطلاح بازیگوش تر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.