کسی فرنی ای بانو گرفته خوبههه؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

من خریدم خوبه دوس داره دخترم

البته دوستم خريده بود بمنم پيشنهاد داد

من خريدم برا پسرم هنوز امتحان نكردم از ماه جديد انشاءالله

سوال های مرتبط

مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی