من که اصلا سینه ها سنگن نیست ققط نوکشون دست بزنم یکم درد میگیره به قول مامانم از قبل حاملگی کوچیکترن
منم نه درد دارم نه سنگین شده یعنی شیر ندارم؟
مال من نه درد داره نه سنگین شده فقط چندتا ترک خورده😕حالا خداکنه شیر داشته باشیم
اره عزیزم مال منم هم سنگین شده هم درد میکنه
نوک سینم بعضی وقتا خیلی تیر میکشه
من بعضی وقتا یکم درد میگیره زودخوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.