مثه درد پریودی ولی شدید تر میگیره ولی میکنه هی شدید میشه که احساس پی پی بهت دست میده
گلم ما نمیدونیم دقیق که ممکنه من بگم چیزی نیست یهو اتفاقی بیفته تو این چیزا برو بیمارستان
ببین تایمش چه قدر اگه تایمش کم شد برو زایشگاه واسه من یکسان نبود تایمش ولی فاصله دردهام کم بود رفتم زایشگاه چهار سانت بازشده
همونه درد پریودیه خودتو برسون بیمارستان
زیاده
البته بدن با بدن فرق داره
ولی میگیره ول میکنه
اگه منظم درد میگیره ول میکنه برو زایشگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.