۵ پاسخ

عزیزم الهییی خیلی خوشمزن نی نی ها
الهی صحیح سالم بیاد بغلت

منم بچه اولم ۲۲۹۰ دنیا اومد

وزن پایین سخته خدا کنه این یکی نزذیک ۳ بشه وزنش

خیلی کوچولو بوده عزیزوم .
تو دستگاه نرفته بود ..چون زیر ۲۵۰۰زبر شنیدم میرن
ایشالله بسلامتی زایمان می‌کنی عزیزم
آنقدر سختی داره ولی شیرینه.
من پسرم ۳۸۰۰بدنیا اومد اصلا نمی‌تونستم بغلش کنم

خیلی کوچولو دستگاه نرفته بود

عزیزم ایشالله به زودی نوبت ما تا این قند عسلارو بغل بگیریم

سوال های مرتبط