۳ پاسخ

منک میدمش سرش میاره پایین اذیتم میکنه یا میزارمش کریر یا بغل یا روب رو میچسبونمش ب بالشت

روروئک من دارم خیلی رازی هستم
ولی خو کلا بچه کوچک من رو بالش میزارم با بدبختی ی ق میدم میخوره

بخری ک بهتره چون نمیشینه اونجوری ک بخای بهش چیزی بدی بخوره

سوال های مرتبط

مامان 🎀سلین🎀 مامان 🎀سلین🎀 ۱۷ ماهگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۸ ماهگی