صندلی غذا به درد میخوره؟؟

۶ پاسخ

امانت بگیری آره بخری فعععک نکنم

من از رو روروئک استفاده میکنم بجاش😅

من گرفتم اما برای الان بدرد نمخوره بالای ۹ ماه خوبه ک تعادل حفظ کنه قشنگ بشینه

من نگرفتم

منم میخواستم بگیرم نمیدونم به درد میخوره یا ن

سلام خواهرای عزیز من یه مادر درمونده هستم که از شما در خواست کمک دارم حتی مبلغ خیلی کم میتونه به طفل من کمک کنه من یه دختر ۷ ماهه دارم که یک ماه میشه متوجه شدم بیماری ام اس ای داره مشکل تنفسی و بلع پیداکرده کاهش توده عضلانی نورون های حرکتیش از بین رفته به امام حسین قسم به خداوندی خدا قسم امپول بتافرون دوز پایین عضلانی هفته ای یبار و دوز بالا هفته ای دوبار تزریق میشه خیلی به کمکتون احتیاج دارم بخاطر مشکل بلع شیرخشک میدم واقعا دیگه بی چاره موندم دست یاری برسونید تورو به فاطمه زهرا بخاطر طفلم کمک کنید اگه درتوانتون بود توروخدا بگین ایدی روبیکا یا ایتا بدم بهتون چون اینجا شماره کارت مسدود میشه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان لنا خانوم مامان لنا خانوم ۶ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته پانزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی