خانوما شما بعد افتادن ناف نوزاد کجا میدازین؟

۹ پاسخ

مال برادر زادمو انداخت بالا پشت بوم گربه خورد🤣🤣🤣🤣حالا آنقدر شیطونه ک نگو ولی زرنگ زرنگه درسش

یادم نیست😂

میدیم گربه بخوره واسه بچه دعا کنه😂

من مادر شوهرم گفت انداختم مدرسه درس خون بشه 🤣🤣

منم‌شنیدم‌باید جاهای خوب بندازی
البته من پسرم ۳سالش هنوز دارمش ننداختم😂

من دفن کردم

من میخوام نگهدارم بعد با یسری وسایل دیگه تابلو خاطرات درست کنم

بهتره دفن کنین

ما رسم داریم داخل مدرسه بندازیم ک بچه درس خون بشه حالا نمیدونم دیگه درسته یانه😂

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۱۴ ماهگی