سلام خانما کسی اسپرین روزی دوتا میخوره؟
به چه دلیل؟

۱۳ پاسخ

برا خونرسانی دوتا میخورم

من روزی دوتا میخورم چون ای وی اف کردم دکتر داده بخاطر خون رسانی بیشتر به جنین

من خودم فشار خون دارم، علاوه بر داروی خودم دکترم گفت آسپرین بخورم برای جلوگیری از لخته شدن خون

من میخورم یکم شریان رحمی دارم شبی دوتا تا ۳۶هفتگی

اره من برای خونرسانی به جنینم،تک شریانیه

سلام مامانا من هفته 18هستم تا الان تکون خوردناشو حس نکردم چرا

من روزی یکی میخورم ب خاطره سقط که داشتم

من بخاطر بالا بودن وزنم میخورم از مسمومیت بارداری جلو گیری میکنه

وزن بالا فشار بالا

من ۱۷ و ۶ روز بودم رفتم انومالی وزن جنین ۲۰۰ گرم بود دکتر گفت وزنش کم روزی دوتا اسپرین بخور

سابقه سقط داشتم

من غلظت خون دارم برای خون رسانی بهتر به جفت و جنین

وزن بالا و کنترل فشار

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۶ ماهگی