خانمای بارداری که آزمایش قند دادید هزینش چقدر بود؟

۷ پاسخ

۴ مرحله ای، ۳۰۰ و خورده ای میشد آزادش

۱۸۰ من دادم

از بهداشت ۷۰ ت

صدوخورده ای شد

رایگان

رایگان بهداشت دادم

۱۹۸ تومن خود ازمایش شد ۱۴۰۰ هم هزینه اومدن به منزل چون استراحت مطلق بودم تو خونه انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه روزهای ابتدایی تولد