خانمای سرکلاژی چجوری ازمایش قند دادید

۸ پاسخ

بعضی از ازمایشگاه ها تخت دارن

من سر دخترم میرفتم تو ماشین سر ساعتش میومدم ولی اگه اونجا بمونی بهشون بگی بهت ی تخت نیدن دراز بکشی

من رفتم اونجا تخت بهم دادن خوابیدم خیلی راحت

زیاد سخت نگیر

بخاطر استراحت میگی؟ با احتیاط از پله ها بالا پایین برو اونجا هم نشستی رو صندلی تکیه بدی میتونی برای راحتی بیشترت زنگ بزنی بیان خونه آزمایش بگیرن ازت

منم سرکلاژیم رفتم آزمایشگاه آزمایش دادم خیلیم راحت بود

منم سرکلاژیم تا یکی دو هفته دیگه میخام برم بدک آزمایش

یعنی چی چجوری مگه نمیشع داد

سوال های مرتبط

مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی