۳ مرحله
3بار دادم
۳ بار
۴بار
یبار ناشتا
سه یار بعد پودر هر یه ساعت
برامن ۲ مرحله بود
۴ مرحله
چهار مرحله
3 بار
از من ۴ مرحله ای بود
من نتونستم تحمل کنم اوردمش بالا میشه بدونه شربت ازمایشش بدم خانم گفت اشکال نداره
اگه منظورتون تحمل گلوکز هست من ۳ مرحله دادم.
۳ بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.