دوستان ازمایش قند رو چندبار خون دادید؟

۱۲ پاسخ

۳ مرحله

3بار دادم

۳ بار

۴بار
یبار ناشتا
سه یار بعد پودر هر یه ساعت

برامن ۲ مرحله بود

۴ مرحله

چهار مرحله

3 بار

از من ۴ مرحله ای بود

من نتونستم تحمل کنم اوردمش بالا میشه بدونه شربت ازمایشش بدم خانم گفت اشکال نداره

اگه منظورتون تحمل گلوکز هست من ۳ مرحله دادم.

۳ بار

سوال های مرتبط

مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان جان من💙🩵 مامان جان من💙🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سهیل💙 مامان سهیل💙 هفته بیست‌وششم بارداری