پس کِی به ۳۰ هفته میرسم دلم داره با تک تک روزا بالا میاد... خیلی دیر میگذره

۹ پاسخ

منم عاشق اینم برسم ب هفته های ۳۰واس منم دیر میگذره

وای تا ۳۰ هفته منم اینجور بودم بعد ۳۰ هفته دیگه بهتر شد خوب میگذره

17هفته یهو 30هفته توقعت زیاده😂

لذتشو ببر دیگه این روزایه قشنگ تکرار نشدنیه حداقل برای منکه دومی هست و آخری الهی ب سلامتی و خیرو خوشی بگذره

یا علی حالا کوووووو

خواهر من یه سال منتظر ۳۰هفته ام😫😂🤦‍♀️

کجای کاری تو هنوز اول راهی. میگزره این روزا هم برات خاطر قشنگ میشن بچت بسلامتی بقل بگیری

من تازه امروز این خرفو زدم کی خدایا کی میشم ۳۰ هفته 😐😐
خیلی زود اینو کفتی دخترر

کندم میگذره🤣🤦🏻‍♀️منم دلم میخاد زود برسه روز زایمان کوچولوموا ببینم

سوال های مرتبط

مامان زینب وعلی اکبر مامان زینب وعلی اکبر ۹ ماهگی
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۴ ماهگی