۸ پاسخ

چه خبره ۳۰تا۴۰تومن قربون شهر خودمون همه چی ارزونه

من ماه قبل کالسکه و کریر و ساک خریدم ۹ تومن مارک دلیجان.
چخبر ۴۰ تومن برا ی کالسکه 😄

من کیدیلو گرفتم ۱۶میلیون هفتصد خیلی خوبه همه چی داره روبه مادر میشه حالت خواب میشه نشسته میشه دسته چمدونی‌ داره

38 تومن گرفتم

30 حتما کیدیلو بخر
من خودم کیدیلو مدل d901 خریدم عالیهههههه

اره بابا چه خبر .....

کوکو، زویه (همون جویی که خانما میگن)، ببکو

کیدیلو ازش تعریف زیاد شده

سوال های مرتبط

مامان حامی💙 مامان حامی💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته بیست‌وچهارم بارداری