عزیزم منم دیروز رفتم واسه منم داشت دکترم واسم آمینو نوشت انجام دادم
عدد ان بی چند بود؟ میگن بالای ۵ باید باشه
ازمایش خون غربالگری ریسک نزدع بود؟
nbرو نمیدونم ولی از من کیست داشت تو ۲۳هفته گف برطرف شدع
بچه من انومالی4بودتیغه بینی
منم بچم کیست داشت دیروزسونودادم رفته بودخداروشکر
nb اندازه ی تیغه ی بینیه
اندازشو چند زده برات؟!
منم دیروز رفتم کیست کوروئید گفت انقد که گریه کردم نفسم بند اومد
گفت تا ۲۴ هفته از بین میره کیست ۱۰۰ در ۱۰۰
گفت نگران نباش اصلا
آزمایش انتی ۲.۲بوده ازت سلفری خواستن یا ن؟
ب منم گفت کیست کرویید داره سونو نوشته برام این ماه برم ببینم چطوره انشالا ک جذب شده باشه
انشالله چیزی نیست آزمایش آنتی عددش چند بود؟
کیست فکر کنم نرماله و از بین میره
ولی NBدگه باید تو انومالی خوب باشه من تو ان تی گفت مشاهده نمیشه چون زود رفته بودم ولی خداروشکر انومالی رفتم خوب بود
کیست ک منم دیدم از بین میره هفته های بالاتر
nbچیه مگه مشکلش؟؟
اون کیست من شنیدم میگن از بین میره انگاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.