خیار
گوجه
تخم مرغ پخته
کره
روغن زیتون محلی
گردو
زیتون
باقالی خیس خورده
))اَشپَل))😋
و البته برنج کته شمالی خوش مزهههه😋
وای وای سیر تازش کو؟؟😋🥹
فقطم با سوخته پلا😋
اصلا ما شمالیا غذارو بخاطر مزه هاش میخوریم نباشه که نمیشه😉😋نوش جان بلامیسر
اینارو همین جوری میخورید ؟ یا با نون ؟ یا پلو ؟؟ بهم دیگه ربطی ندارند که
اینارو چطور باید خورد؟
باقالی خامه؟
اونکه بین زیتون و گردو هست چیه؟
نوشجونن
بله ما گیلکا عاشقشیم
بعنوان ژه غیر شمالی همه اینا رو باهم (بجز اشپل) با نون میخورم وبهترین ترکیبه مخصوصا برای صبحونه
نوش جونتون گلی❤️
این اشپل چه مزه ایه؟!
آقا مو به تنم سیخ میشه بهش فکر میکنم
الحق که مردم هر خطه ای با غذاهای خودشون عجین شدن
مثلا ما جنوبیا این مدل غذا رو قبول نمیکنن
شاید مثلا یه غذا برای ما خوش طعم و لذیذ باشه و شما بگی این چیه میخورن
اخ اخ میمیرم برای این ترکیب با سیر تازه
هیچ وقت نتونستم با اشپل کنار بیام
باقالی هاتم که زیادخبش نخورده
واااای من میمیرم براش
بارون باشه با پلو داغ بخوری چقدر میچسبه
تهرانیم ولی عاشق این سینی😂به عشقش میام شمال
اوففففف دیگه نگو اونم هوا بارونی باشه دیگه یه جون به جون آدم اضافه میشه
اشپل چه طعمی داره
ینی اینارو با کته میخورین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.