۳ پاسخ

بستگی به غذاش داره
اگه شیرین باشه( توش موز یا سیب یا کدو حلوایی) خوب میخوره در حد ۱۰ ق
ولی اگه خیلی مزه خاصی نده دهنشو جمع میکنه ، دیگه جدیدا تو سوپاش یه تیکه سیب درختی میندازم شیرین شه بتونه بخوره

بین ۱۰ تا ۱۵ تا
بیشترم میخواد،من دیگ نمیدم

پسر من جدیدا یک قاشقم نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان نورا🧚💛 مامان نورا🧚💛 ۱ سالگی