بستگی به غذاش داره
اگه شیرین باشه( توش موز یا سیب یا کدو حلوایی) خوب میخوره در حد ۱۰ ق
ولی اگه خیلی مزه خاصی نده دهنشو جمع میکنه ، دیگه جدیدا تو سوپاش یه تیکه سیب درختی میندازم شیرین شه بتونه بخوره
بین ۱۰ تا ۱۵ تا
بیشترم میخواد،من دیگ نمیدم
پسر من جدیدا یک قاشقم نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.