خوردن شیرکاکائو خوبه یا ن؟
چون میگن شکلات کافئین داره و ...

۲ پاسخ

کافئین میگن باعث بیش فعالی میشه کنترل شده بخور

من عاشق کاکائوم😍😭
دوست دارم تو کیک و یا شیرم همش باشه
ولی کنترل میکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیس🩵 مامان دنیس🩵 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری