قبال انتی چی بخورم؟ شیرکاکائو کیک خوبه؟ یا شکلات ؟

۹ پاسخ

من که هرچی خوردم بچم تنبل بود بیدار نشد دوروز پیش هم یه سونو دیگ رفتم بازم بیدار نشد پشتشو کرده بود خابیده بود😂
ولی همه میگن نوشابه از همه بهتره

رانی انبه بخور بچه بندری میره

دلستر

من‌نوشابه خوردم🫢🫢

من صبحونه پنیر خیار گوجه خوردم به زور بعد رفتم منشی فرستادم چیز شیرین بخورم فالوده خوردم یکم

تویه سنو بهت میگن اب بخور مثانت پر شه بعد اینکه اب خوردی اخرش یه چیز شیرین بخور

رانی انبه خوبه

هرچیزی ک شیرین باشه

شکلات بخور

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پنااه🎀 مامان پنااه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۳ ماهگی