شیرکاکائو خوبه یا بده؟ میتونم بخورم؟

۳ پاسخ

اگه تهوع و معده درد نداری چون تحریک میکنه
یک بار هوس کردی بخور
ولی کافئین خیلی خوب نییست

نسکافه خوبه ضرر نداره ی لیوانش

اگه قندت بالا نیست و کافئین زیاد مصرف نمیکنی میشه خورد فکر کنم
منم دیروز دیدم خیلی دلم میخواست ولی به خودم غلبه کردم تا آزمایش قند بعد از سه ماهگی
این سه ماه اصلی و حساس بگذره بعدا

سوال های مرتبط

مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان زندگی مادر مامان زندگی مادر ۴ ماهگی
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری