خانما زیتون خوبه بخورم یا بده ؟

۵ پاسخ

خیلی خوبه بخور

عزیز زیتون عالیییی میوه ای در قرآن آمده انجیر و زیتون پس بدون خوردنش در هر موقع هیچ ضرری نداره

خوبه چرا بد باشه

خوب است🙃

گرمیه‌‌ دیگ بخور

سوال های مرتبط

مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریو مامان آریو ۱ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کاوه و کارن مامان کاوه و کارن ۲ ماهگی
مامان پنااه🎀 مامان پنااه🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
مامان زندگی مادر مامان زندگی مادر ۴ ماهگی
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی