۷ پاسخ

ن دختر آبش را بده عین آبگوشت ک جون بگیره

من گوشت شوید گذاشتم

کباب دیگی دو سوته حاظره
گوشت چرخ کرده رو پیاز رنده کن بزن بهش با نمک
یکم کره بریز تو ماهیتابه و ی استکان اب کبابارو کوچولو کوچولو یا هراندازه دوست داری درست کن بزار تو ماهیتابه رو گاز زیرشو کم کن تا اب خشک بشه پخته بشه بعد با همون کره دا/لش یکم سرخ بشه گوجه هم اگه خواستین حلقه کن سرخ کن کنارشو و نوش جان
گندم و خودم عاشق کباب دیگی هستیم

عدس پلو دمی گوجه ماکارانی

فرنی درست کن بده

کباب دیگی

املت سیب زمین تخم مرغ اب پز عدسی

سوال های مرتبط