۶ پاسخ

بخور اواخر ب بچه هم وزن میده هفته ایی دوتا بخور

کدومو میخوری وزنت اضاف میشه؟
اخه هفته های بالا وزن تند تند میره بالاها فکر میکنی خودت اضاف کردی

ب دکترت بگو گلم
ولی ب من این سری رفتم‌گف واسه شیردهی اینام باید بخوری ریزش اینا نگیری
#ریزش در کمینه 😢

بزار بعد زایمان ک بچه شیر میدی لاغر میشی ، اینو بخوری تا 3ماه میگن باید مکملاتو بخوری

زنان به من گفت باید بخوری بچه وزن بگیره

بذار باشه بعد زایمان باید بخوری باز ۳ ماه، من دکتر همه رو نوشت بعد زایمان مجدد

سوال های مرتبط