۴ پاسخ

سونوگرافی رفتی؟؟ به دکترت گفتی؟؟

شکم دردکه واسه لانه گزینیه ربطی به مدل خوابیدن فک نکنم داشته باشه یادمه ۴هفته بودم اینقدردل دردشدیدداشتم رفتم دکتراول گفت بایدازمایش بارداری بدی گفتم نیستم گفت فقط ازمایش دیگ ازمایش دادم فهمیدم حاملم قبلش نگم ک چقدرهیوسین خوردم فکرمی کردم دردقبل پریوده

منم توبارداریم اینجوری بودیم

سلام عزیزم یه سری چب بخواب دیدی اذیت شدی دوباره یه طرف دیگه بخواب لای پات یه متکای نرم بزار زیرتم اگر اشکه حتما نرم باشه

سوال های مرتبط