۳ پاسخ

مثل منی
وقتی به ماه‌های آخر بارداری ودردای قبل و یعدعمل وزردی بچه واکسناش دندون دراوردنش وتب کردنش مریض شدنش و تاصب بیدار موندن و......خیلی چیزای دیگه فکرمی‌کنم اونم توشهرغریب دست تنها.پشیمون میشم خدا همین یه دونه روواسم حفظ کنه.

بالاخره بچه ی دوم رو باید بیاری که به نظر من الان بیار فاصله ی سنیشون کم باشه بهتره بچه های من اولی و دومی ۳سال و نیم با هم اختلاف دارن

منم همین طوزررر منم همین طور
خیلی دوس دارم
از اینورم اصلا حوصله ندارم

سوال های مرتبط