شربت کولیک نوزاد چجوریه میشه عکس بدین

۱۱ پاسخ

من پدیا بست میدم عالیه

من کولیف میدم و عالیه طعمش هم شیرینه بچه هام خیلییییی دوس دارن

من ایزی کول میدادم خیلی خوب بود

من پدیا بست کولیک میدادم عالی بود

این قطره اینفاکوله

تصویر

حتما دکتر برو ینویسه به هر بچه ای یچیز میسازه

میشه اینجوری از داروخانه گرف بدون نظر پزشک

من پدی لاکت و گریپ میکسچر میدادم عالی بودن کولیکز دادم ب بچم نساخت باید ببینی چی بهش میسازه

مهنم رازیانه میدم به بچم تأثیر نداره؟

این هم میدم

تصویر

من اینو میدم به بچم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی