۵ پاسخ

ب دخترم میدادم عالی بود

منم ببلاک ۱میدم راضیم

منم ببلاک ۱ میدم کمکی
شیرخودمم میدم

منم اپتامیل میدم،انگاری خوب نیست،هم میاره بالا خیلی هم کم کم وزن میده،خواستم ببلاک بدم نمیدونم بدم ندم😐

خوبه وزن گیریش زیاده

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🫂🩷 مامان دخترکم🫂🩷 ۱۶ ماهگی