بچه صدک و وزنش خیلی پایینه؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام عزیزم میشه بگی سونو کجا انجام دادی؟؟؟

آره گل ی مقدار پایینه تقویت کن خودتو 3 هفته بعد دوباره نوشته بری
اما همین ک بالای صدک 10 هست نگران کننده نیست

وزنش پایینه یکم چقدر زود سونوی رشد رفتی

عزیزم اب دور جنینت الان نرماله ولی داره کم میشه . مایعات بخور.
منم۲۴هفته مثل تو بود اب دورجنین .دکتر گفت خیلی باید اب بخوری وگرنه خطرناک میشه هفته های بالا. روزی ۲۵ لیوان اب خوردم دیروز رفتم سونو گفت اومده بالا .عالی شده. خیلی حواست باشه به اب دورجنینت

دقیق نمیدونم ولی تو گهواره میزنه باید حدودی چند باشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری