از وزن نرمال اطلاعی ندارم اما بستنی شنیدم خیلی خوبه البته اگه قندت بالا نیست
من ۲۳ هفته و ۵ روزم بود رفتم ۶۴۵ گرم بود بهم گفت کمه وزنش رشدش کمه🫠درکل هرچی باشه بهت استرس میدن دکترا میگن کمه وزن بچت اتفاقا خیلیم خوبه
ماه های اخر وزن میگیره ، عجله نکن
تو کهواره ۶۰۰زده
وزنش نرماله عزیزم
منم هفتگی
یه روز حلیم
یه روز کباب کوبیده
یه روز ماهی
یه روز چلوگوشت
همینجور خوراکم خوبه ولی گمونم برای منم همین وزنه
از ۲۸ به بعد وزن گیریش خوب میشه نگران نباش
من طبق چیزی ک شنیده بودم بچه معمولا از سی هفته به بعد وزن میگره و وزنش مهمه من خودم بیست و هفت هفته وزن بچم ۹۰۰گرم بود ب نظرم خوبه برای شماهم
خوبه که وزنش
دکتر برات لیدی میل تجویز نکرد؟
نه چرا پایین باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.