۴ پاسخ

دکتر بمن گفت هر ۸ ساعت دو سیسی

من روزی چهار بار هر دفعه 2 سی سی

من روزی ۳ سیسی میدم

بنظرم نده
چون نعناع داره بچه رفلاکسی میشه

سوال های مرتبط

مامان میران🩵 مامان میران🩵 ۱۱ ماهگی
مامان علی مامان علی ۸ ماهگی