۷ پاسخ

خوبه فقط زیاده رویش باعث فشارخون بالا نشه چون خیلی نمکش بالاست

بدون نمک بخوری حتما خوبه

من اوایل اینجوری بودم حالا دیگ‌نه ویارم رو‌خیار 😂😂

کشک خوبه مشکلی ندارد عزیزم . فقط خیلی شور نباشه چون فشار و می‌بره بالا

سلام عزیز خوبه بخور نوش جونتون ولی مواظب فشارت باش که بالا نره دردسر بشه برات

بخور خوبه که

خیلیم خوبه اتفاقا کلسیم داره

سوال های مرتبط