خوبه فقط زیاده رویش باعث فشارخون بالا نشه چون خیلی نمکش بالاست
بدون نمک بخوری حتما خوبه
من اوایل اینجوری بودم حالا دیگنه ویارم روخیار 😂😂
کشک خوبه مشکلی ندارد عزیزم . فقط خیلی شور نباشه چون فشار و میبره بالا
سلام عزیز خوبه بخور نوش جونتون ولی مواظب فشارت باش که بالا نره دردسر بشه برات
بخور خوبه که
خیلیم خوبه اتفاقا کلسیم داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.