۱۲ پاسخ

نگهداشتم

ینفر که باردار نمیشد اومد تو جام خابید و بند ناف رو با خودش برد ماه بعدش باردارشد

منم دارم 😂

منم نکه داشتم تابلو رزین کنم

منم نگه داشته بودم یک ماه پیش بردم انداختم مدرسه ☹️

من گذاشتم لونه موش میگن زرنگ میشه بچه

😁😁

تصویر

نگه داشتم کاریشم نمیکنم یادگاری نگه میدارم

منم نگه داشتم بدم تابلو درست کنن ولی میگن باید بدی آب روان خوب نیست نگه داری

من هنوز مال بچه اولمم نگه داشتم ،۷ سالشه🤣

منم‌نگه داشتم تو ویترین آشپزخانه

منم هنوز نگه داشتم

سوال های مرتبط