سرد نیست که هوا اونموقعه نهایت سرد بود پتو میپیچی دوری
من نخریدم یه دست برا پاییزش خریدم فقط سایزش بزرگتره برا فروردین اندازش نمیشه
من بافت و کاپشن و اینا نگرفتم..ولی سرهمیاش آستین بلنده نباید میگرفتم؟؟
منم نخریدم
من ۱۵اسفند تاریخ زایمانمه بیشتر لباس سرهمی خریدم لباس گرمم یه سرهمی داخل کرک فقط خریدم جنسش حالت دورسه با یه قنداق فرنگی تدی
من اخر فروردین میشه چیزی گرم نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.