این قطره چکان ها عالین اگ خواستین بگیرن

تصویر
۶ پاسخ

منم باید یکیشو واسه داروی ماهلین بگیر بزرگترشم هست؟؟

چقدر خوب من واقعا نیاز داشتم
مرسی ❤

سرنگ راحت تر ولی این اگ بچه همکاری نکنه یا بد دارو باشه میمونه تهش

من. تادوسالگی دخترم باهمین بهش آب میدادم

رایان کوچولو بود من همیشه با همین سبکیا یا سرنگ نازک بهش دارو میدادم‌

مزیتشون چیه

سوال های مرتبط

مامان نفس کوچولوهام مامان نفس کوچولوهام ۴ سالگی
مامان علیرضا وهادی مامان علیرضا وهادی ۶ سالگی