۸ پاسخ

اره میشه

من خالم کباب می کرد و یا سوپ درست می کرد ماشالله بچه هاش قوی بودند

1️⃣ بلدرچین‌ها رو خوب بشور و از وسط نصف کن.
2️⃣ پیاز رو رنده کن و آبش رو بگیر.
3️⃣ بلدرچین + پیاز + آبلیمو + زعفران + روغن + نمک و فلفل رو مخلوط کن.
4️⃣ بذار حداقل ۲ تا ۴ ساعت تو یخچال بمونه تا مزه‌دار بشه.

من دقیق مث مرغ شکم پر میکنم میپزم خوشمزه میشه ابش هم مث اب مرغ محلی میشه

مواد جوجه کباب بزن بهش و کبابش کن عالی میشه

من دوس ندارم همیشه برا بچم فقط میپزم آبگوشت میکنم توش هویج سیب زمینی نمک ادويه زردچوبه ميزارم خوب بپزه

بلدرچین وجوجه وکبوتربایدازهرکدوم۵۰تا بزاری تابشه رون مرغ😂😂😂اره خواهر شکم پرم میتونی درست کنی فقط اگه شکمش پیداکردیخخخخخ

گوشت نداره که ولی خیلی مقوی
آبگوشت کن قشنگ مثل مرغ مزه دار کن بعد سرخ کن

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا ۴ سالگی
مامان مهراد خان مامان مهراد خان ۴ سالگی
مامان ماهان‌.ماهک🩵🩷 مامان ماهان‌.ماهک🩵🩷 ۴ سالگی