۷ پاسخ

منم همینجوری میشم بعضی وقتا طبیعیه

من که الان تاریخ دومین پریودمه باز علائم پریود و درد شکم دارم حالاحالاها این دردا باهامونه نگران نباشین

طبیعیه

دقیقا باهمیم

سلام عزیزم آره کاملا طبیعیه حالا من یهویی که پامیشدم سمت چپم تیر میکشید یکم بعد خوب میشد اصلا یه دفعه ای بلند نشو ولی این دردا طبیعین جای نگرانی نیس

منم همینطورم فک کنم طبیعیه

اره منم دارم کمر درد دل درد.

سوال های مرتبط

مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته پنجم بارداری