۵ پاسخ

دختر من زردیش ۱۷ بود تو دستگاه گذاشتیم ولی گریه کرد نموند بهش اب خیار دادیم یکم کلا زردیش رف

نه نمیخواد ولی مراقب باش دیگ
بدنش گرم نکن زیاد

نه نیاز نداره پسر منم ۸ بود

نه عزیزم تند تند شیر بهش بده خوب میشه من زردی بچم ۹ بود اصلن زیر مهتابی نرفت خوب شد ده روزه

نه نداره
ولی بوی سرخ کنی بهش نخوره

سوال های مرتبط

مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد