خانما زردی بچم 11.5 هستش
نیاز به مهتابی داره؟

۱۲ پاسخ

واسه دختر من ۱۰ بود ۲۴ساعت دستگاه گرفتیم شد ۸

مهتابی اصلا خوب نمیکنه یه دکتر خوب پیدا کن دارو بده قطره نه دارو

قطره بیلی ناستر بگیر از عطاری شیر خشت و ترنجبین بگیر تو یه لیوان کاسنی خیس کن از صافی چند بار رد کن روزی چند قطره بش بده با دوغ حمومش کن ولرم باشه ها خیالت راحت میره نیاز به دستگاه هم نیس

بالای ۱۰ معمولا فوتوتراپی انجام میشه
پسر من 13بود دو روز فوتوتراپی استفاده کردیم رفت روی۵

اره حتما...دکتر بمن گف نیاز نیس قطره داد ولی چند روز بعد زردیش شد ۱۸ بستری شد بچم....گفتن اگ همون ۱۱ بود دستگاه میبردی خونه پیشرفت نمیکرد ولی دکتر بیسواد نگف بمن

اره عزیزم بالاس

اره حتما

مال بچم رو 8بود مهتابی آوردم بالاسرش وصل کردم خودم هم چیزای ک زردی میاره نخوردم خوب شد خداروشکر

اره عزیزم زردی ده به بالا نیازه تا بیشتر نشده بزارش که دردسر نشه برات

از کجا بفهمیم بچه زردی داره یا نه و اینکه زردیش چقدره

بالای ۱۲ بستری باید بشه

من دستگاه اوردم فایده نداشت
الان دارونوشت دکتر

سوال های مرتبط

مامان 👑یَـ‌🐣ـزدان👑 مامان 👑یَـ‌🐣ـزدان👑 ۱۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی