۷ پاسخ

من هروقت بچمو بغل میکنم یدور سکته میکنم نکنه دستاش چیزی بشه

نه بابا طبیعه

نوزادارو بغل گرفتنى دستشونو همينحورى ميذارن

پسر من ۲ سالشه موقع خواب ۲تا دستاش اینجور میکنه بعد فهمیدم به عاموش کشیده 😅😅نه مشکلی نداره یه عادته ببین بع کی رفته این حرکتش

پسرمنم دستشو اینجوری میزاره

منم بچم وقتی بغل میکنم اروغ شوبگیرم دستشو به عقب میگیره

بچه منم دستشو اینطوری میزاره😂

سوال های مرتبط