نگووووو وای من خیلی میترسم
خودمم خیلی ضعیف شدم اصلا تحمل ندارم بیشتر از اینش هم اذیت کنه😭😭😭
چرا تب داشت چطوری بود
سلام خانوما باید ۱۸ ماهش کامل بشه بعد واکسن بزنیم یا وارد ۱۸ ماه شد
هر ۴ ساعت استامینوفن بده هر ۶ ساعت ایبوپروفن
برای من فعلاً باشیاف کنترل شده اگرشب اذیت نکنه
دختر منم17 روز دیگه واکسن داره
واسه پسر منم ۲۴ ساعت خیلی بد گدشت ..بعدش دیگه خوب شد
خوب کیسه اب گرم بزارید دیگه جای واکسنشم نمیمونه البته وقتی خوابه
دختر منم خیلی اذیت شد ۷ام واکسنشو زدم هنوز جای واکسنش سفت
پسرمنم خیلی عذاب کشید و گریه کرد من چایی گذاشتم رو پاش فورا خوب شد
خیلی سخته من یه هفته پیش زدم
خیلی سخته؟
اخی عزیزم منم امروز بردم زد واکسن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.